Nieuw atelier in Olburgen nu officieel open

19/09/2011 20:58

Nieuw atelier in Olburgen nu officieel open

Art Design

 

Onder toeziend oog van familie, vrienden en andere genodigden werd atelier Art Design van Jansje Koen in Olburgen geopend. Bouke Lukkien sprak lovende woorden over haar werk, die de aanwezigen nog nieuwsgieriger maakten om een kijkje binnen te nemen.

Bouke Lukkien heette de aanwezigen van harte welkom bij de officiële opening van het atelier van Jansje. “Ik vind dat hier iets bijzonders gaat gebeuren. Jans maakt heel mooi werk,” zo laat hij de toehoorders weten. “Misschien komt het doordat ik zelf als fotograaf mijn loopbaan begonnen ben, dat het werk van Jans mij zo aanspreekt. Wat mij echter nog meer aanspreekt is de techniek die Jans zich eigen heeft gemaakt. Het klinkt zo simpel. Op de site staat: ‘met bijna droge penselen’. Ga d’r maar aanstaan. Het is een techniek om die speciale fotografische effecten te krijgen. Dit geeft volgens mij ongekende creatieve mogelijkheden, die Jans de komende jaren absoluut zal laten zien.”

Hij heeft bovendien voor deze nieuwe onderneming veel waardering. “Naast de Brouwerij, Café Kraantje Lek en het graf van Dora Visser, heeft Olburgen Centrum er iets heel bijzonders bij gekregen. Ik wens jullie oprecht veel succes.”

Nadat Jansje en Eric samen het lint doorknipten, kregen zij een welgemeend applaus. Alle mensen keken vervolgens hun ogen uit in het nieuwe atelier. Jansje ontving vele complimenten over het atelier, maar zeker ook over haar werk.

Atelier Art Design, Dry brush portret painting, Jansje Koen, Olburgseweg 17, 7225 NA Olburgen, telefoon (06) 42022316, email jansjekoen@live.nl. Meer informatie op de site www.artdesignkoen.nl.

 

Eric en Jansje Koen openen samen Atelier Art Design.

 

Via onderstaande link kunt u de openingswoorden van dhr Lukkien bekijken.

openingswoorden.doc (24 kB)